15 Kucing Hitam Comel Yang Seakan-Akan Toothless

Kucing hitam sememangnya comel. Tengok mata pun dah tahu.

Jika anda ingat watak Toothless dalam cerita animasi "How To Train A Dragon", anda pasti teringat gelagat comelnya.

Sebenarnya watak ini tak banyak beza dengan kucing, lebih-lebih lagi kucing hitam!

Suka main mata, kononnya misteri sangat lah tu.

Suka main mata, kononnya misteri sangat lah tu.

Muka bila nak minta sesuatu.

Muka bila nak minta sesuatu.

Muka bila baru lepas kena marah. Melawan!

Muka bila baru lepas kena marah. Melawan!

Muka terkejut

Muka terkejut

Eh, eh konon nak terbang lah tu

Eh, eh konon nak terbang lah tu

Ni mood nak pergi memburu

Ni mood nak pergi memburu

Bila malas, jadilah macam ini.

Bila malas, jadilah macam ini.

Mata hijau bulat

Mata hijau bulat

Kecomelan 2 kali ganda

Kecomelan 2 kali ganda

Bila dia jealous, dia akan duduk atas keyboard anda dan buat muka macam ini.

Bila dia jealous, dia akan duduk atas keyboard anda dan buat muka macam ini.

Bila jelir lidah macam ni baru nampak mulut, heh

Bila jelir lidah macam ni baru nampak mulut, heh

Apa pun diorang memang comel!

Apa pun diorang memang comel!

Bagi yang ingin mendapatkan kucing, apa kata anda ambil kucing-kucing terbiar di SPCA & Paws Malaysia. Berikan mereka rumah dan kehidupan baru.

+sumber